Reklamacje
Formularze reklamacji i odstąpienia od umowy
Reklamacje usług
Reklamacje
1. Reklamacje należy składać osobiście w siedzibie salonu do 3 dni od zabiegu w przypadku odpryśnięcia lub złamania paznokcia. Nie odpowiadamy za trwałość aplikacji, jeśli nie będą zachowane odpowiednie zasady pielęgnacji. W przypadku obgryzionych lub celowo oderwanych paznokci reklamacje nie będą uznawane za zasadne.
2. Jeśli wykonana usługa spełnia warunki reklamacji, Klientowi przysługuje prawo do ponownego bezpłatnego wykonania usługi w uzgodnionym ze Sprzedawcą terminie bądź zwrot kwoty poniesionej przez Klienta z tytułu reklamowanej usługi.
3. Reklamacja przepada w przypadku odwołania przez Kupującego terminu reklamacji bez umówienia nowego terminu. Termin reklamacyjny można przełożyć tylko 2 razy.
4. Reklamacje dotyczące efektu należy składać bezpośrednio po wykonanej aplikacji, po wyjściu z salonu reklamacje nie będą uznawane za zasadne.
5. W przypadku, w którym Klient reklamuje wybrany przez siebie kształt lub kolor reklamacja nie będzie uznawana za zasadną, gdyż usługa została wykonana zgodnie z wolą Klientki i za jej wyraźną zgodą.
6. Klient otrzyma rabat w wysokości 20% na następną usługę w przypadku reklamacji dotyczącej efektu, którą Klient złoży od razu po zakończonej aplikacji i która jest zasadna.