Panel Klienta

Zarządzaj swoimi rezerwacjami

FAQ Panelu klienta

FAQ, czyli „często zadawane pytania”, Znajdziesz tu odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Czy potrzebuję wcześniejszej rezerwacji, aby skorzystać z usług manicure?

Konieczna jest wcześniejsza rezerwacja, aby mieć pewność, że w wybranym przez Ciebie terminie będę mogła Cię przyjąć. Możesz to zrobić poprzez system rezerwacji online lub telefonicznie.

Jak odwołać rezerwację

Należy skontaktować się telefonicznie bądź mailowo. 

Rezerwacje można odwołać maksymalnie na 24 godziny przed spotkaniem.

Czy mogę zrobić rezerwację na kogoś innego?

Nie. Obowiązuje zasada jedno urządzenie – jedno konto.

Po pierwsze, wytyczne RODO wymagają zatwierdzenie polityki prywatności przez osobę która przekazuje nam swoje dane osobowe.

Po drugie, system zapisuje w pamięci Twoje dane podane podczas rezerwacji. W przypadku kilku rezerwacji i podania innych danych kontaktowych do innej rezerwacji(na koleżankę), zostaną zaktualizowane dane osobowe dla każdej z aktywnych i przyszłych rezerwacji. Narobi to bałaganu komunikacyjnego w systemie e-mail, sms. Możesz nie otrzymać od nas przypomnienia, lub informacji zwrotnej o zatwierdzonej rezerwacji, lub ewentualnych problemach losowych.

Ważne jest aby każda klientka posiadała swoje własne konto w naszym systemie rezerwacyjnym na własnym urządzeniu.

Chcę zmienić moją rezerwację.

Aby zmienić, lub zaktualizować rezerwację należy zadzwonić na numer podany w zakładce „kontakt” możesz również skorzystać z wbudowanego komunikatora na tej stronie. W tym celu, przejdź do zakładki „wiadomości” Wybierz swoją rezerwację i napisz wiadomość. Przeniesienie terminu nie może odbyć się później niż 24h przed zaplanowanym terminem.